Skip to content
Nederlands - België
 

Veel gestelde vragen

Algemeen 

Ik ben geen tandarts, kan TurnUp ook mijn praktijk helpen?

Zeker weten! TurnUp is ontworpen om praktijken in elke sector te ondersteunen die te maken hebben met het uitdagingen rondom annuleringen en no-shows.  

Op welke manier worden de patiënten gecontacteerd?

TurnUp verstuurd standaard een sms naar de patiënt om ze op de hoogte te brengen van een vrijgekomen afspraak. 

 Als de praktijk daarnaast ook over het e-mailadres van de patiënt beschikt, wordt er ook een  e-mail met de uitnodiging verzonden.  

Dus, terwijl een sms altijd wordt verstuurd, hebben patiënten die ook hun e-mail delen het voordeel om op beide manieren tegelijkertijd op de hoogte te worden gebracht. 

Wat gebeurt er wanneer 2 patiënten tegelijkertijd een afspraak innemen?

Dit is niet mogelijk. De afspraak innemen is first come, first served. De eerste persoon die op de link klikt en het formulier invult heeft de afspraak ingenomen. De andere personen komen terecht op de helaas-pagina waar ze de melding krijgen dat de afspraak reeds werd ingenomen.  

Kunnen patiënten zich ook afmelden van de wachtlijst?

Bij het ontvangen van een sms of e-mail hebben patiënten de mogelijkheid om eenvoudigweg op de bijgevoegde link te klikken en zich af te melden van de wachtlijst. 

Wat is het succespercentage van TurnUp?

Bij TurnUp wordt 85% van aangemaakte last-minutes ingenomen, waarvan 90% binnen het uur. 

Installatie en onboarding 

Hoe snel kan ik van start gaan met TurnUp?

Zodra u bent geregistreerd en uw huidige wachtlijst is geïmporteerd, kunt u onmiddellijk aan de slag gaan met TurnUp. 

Moet ik iets installeren op mijn computer om TurnUp te kunnen gebruiken?

Nee! Turup is een webapplicatie, wat betekent dat je geen externe programma's hoeft te downloaden op je computer. Het enige wat je nodig hebt, is een internetverbinding. 

Hebben we meerdere accounts nodig voor aparte computers?

Nee. Er is slechts 1 account nodig per praktijk. Binnen dat account kunnen eenvoudig verschillende verstrekkers worden toegevoegd.  

Hoe krijgen wij onze bestaande wachtlijsten in TurnUp?

Bij de opstart van TurnUp wordt uw huidige wachtlijst door ons geïmporteerd in het platform. Daarna worden patiënten toegevoegd door de balie of door zichzelf in te schrijven.    

Voor Patiënten

Hoe word ik op de hoogte gebracht als er een vrije afspraak is?

Wanneer er een vrije afspraak is wordt u gecontacteerd via e-mail of sms.

Moet ik betalen voor het gebruik van jullie service?

Nee! TurnUp is volledig gratis voor patiënten.

Zijn jullie services beschikbaar in mijn regio?

TurnUp is beschikbaar over heel België en Nederland.  

Kan ik me op elk moment afmelden?

Dat kan zeker! Als u een melding krijgt met een beschikbare afspraak kan u zich uitschrijven via de bijgevoegde link. Als u zich voor het vrijkomen van een beschikbare afspraak wil afmelden kan dat door een e-mail te sturen naar info@turnup.be of ons contactformulier onder "contact" in te vullen.

Ik ben op zoek naar een ander soort arts dan een tandarts, kan ik me ook inschrijven op jullie wachtlijst?

Absoluut! Naast tandartsen hebben we ook andere artsen in ons bestand, zoals bijvoorbeeld dermatologen en oogartsen. U kunt zich voor een van deze artsen inschrijven door het formulier in te vullen. Kies bij klachten "andere" en geef de specifieke arts op waar u naar op zoek bent.