Skip to content
Nederlands - België
 

Veel gestelde vragen

Voor Patiënten

Hoe word ik op de hoogte gebracht als er een vrije afspraak is?

Wanneer er een vrije afspraak is wordt u gecontacteerd via e-mail of sms.

Moet ik betalen voor het gebruik van jullie service?

Nee! TurnUp is volledig gratis voor patiënten.

Zijn jullie services beschikbaar in mijn regio?

TurnUp is beschikbaar over heel België en Nederland.  

Kan ik me op elk moment afmelden?

Dat kan zeker! Als u een melding krijgt met een beschikbare afspraak kan u zich uitschrijven via de bijgevoegde link. Als u zich voor het vrijkomen van een beschikbare afspraak wil afmelden kan dat door een e-mail te sturen naar info@turnup.be of ons contactformulier onder "contact" in te vullen.

Ik ben op zoek naar een ander soort arts dan een tandarts, kan ik me ook inschrijven op jullie wachtlijst?

Absoluut! Naast tandartsen hebben we ook andere artsen in ons bestand, zoals bijvoorbeeld dermatologen en oogartsen. U kunt zich voor een van deze artsen inschrijven door het formulier in te vullen. Kies bij klachten "andere" en geef de specifieke arts op waar u naar op zoek bent.